Machine Gun Kelly - Bullets With Names ft. Young Thug, RJMrLA, Lil Duke

17 Mar 2020
4 464 609 Shikime

Machine Gun Kelly - Bullets With Names
Available everywhere now: smarturl.it/BulletsWithNames
Follow Machine Gun Kelly:
instagram.com/machinegunk...
facebook.com/machinegunke...
twitter.com/machinegunkelly
#MachineGunKelly #BulletsWithNames #MGK
Music video by Machine Gun Kelly performing Bullets With Names. © 2020 Bad Boy/Interscope Records
vevo.ly/h88we1

Komente
  • 2:59 thug life

    Myself BadassMyself Badass4 orë më parë
  • Young thug went off on this

    question mark???question mark???Ditë më parë
  • He is king..... He is rap devil... He prove that💀💀

    The Made King ErazThe Made King ErazDitë më parë
  • Young thug really love him some Kenneth Cole

    Jon BoyJon BoyDitë më parë
  • I got a machine gun and it got a K on it" Omg that shit fire

    Nico ReyesNico ReyesDitë më parë
  • Thug sounds like future

    abdul inchalkaranjeabdul inchalkaranjeDitë më parë
  • I thought that stans were cool and shit but looks like they got no life. always show up on mgk music to dislike and comment bs

    uToy csuToy cs2 ditë më parë
  • Open your eyes in the last days.. For What is the deal if you gain the whole world but stil lose your own soul. .🤘💣⌚😈😜...repent ⁉️⁉️⁉️

    Nicole TheunissenNicole Theunissen4 ditë më parë
  • Is this a diss?

    Gary ChromeGary Chrome4 ditë më parë
  • SAY LACE UP

    Dave jonesDave jones4 ditë më parë
  • I hate when he is rocking

    Mupenzi GenerousMupenzi Generous5 ditë më parë
  • All song are best in which he said Omg ronnie 😤

    Vedic Astrology SolutionsVedic Astrology Solutions7 ditë më parë
  • Mgk made Young Thug speak a little English for once🤣🤣🤣

    Cody DavissonCody Davisson8 ditë më parë
  • yow i told my gf mg kelly is the best on tht song and she wasn't agree with me now she's single

    Smeraldo LouisSmeraldo Louis8 ditë më parë
  • TUGGA with that SSYYYRRUUPPPP. He always doin what they aint

    Derrick MooreDerrick Moore8 ditë më parë
  • Mgk and you thug need to do a full project together asap!!!!!!

    Yoni BidegoYoni Bidego9 ditë më parë
  • Ok nice step up from ecstasy.. even tho it wasn't that bad

    jay robjay rob9 ditë më parë
    • Agreed.

      Ebuka AnafuluEbuka Anafulu4 ditë më parë
  • ♥️👍🏾♥️👍🏾 c'est troooop bon...la combinaison est parfaite

    Lady HLady H9 ditë më parë
  • This song is so underrated tbh

    Nimo MohamedNimo Mohamed9 ditë më parë
  • Sick collab

    NinjaTea 0161NinjaTea 016110 ditë më parë
  • Accept the Lord Jesus Christ as the only savior. Repent if you let go of sin, whatever it may be, for that is the only way we will be saved. Otherwise, eternal forgiveness will be forever in hell ...

    alexandre pagalexandre pag10 ditë më parë
  • Another song Young Thug snapped on but I love MGKs music

    River AdamsRiver Adams10 ditë më parë
  • Come

    Viraaz AnsaryViraaz Ansary10 ditë më parë
  • Okc police in this mf video lmao when was y’all in Oklahoma

    Peyton PlunkettPeyton Plunkett11 ditë më parë
  • insaaane

    youssef serryyoussef serry11 ditë më parë
  • Not hating, but it should've been just mgk and thug on it, still fire tho. 🔥 We're waiting on that collab album!

    No Name!No Name!11 ditë më parë
  • This sounds amazing here but the spotify version sound like shit :/

    Daniela OcandoDaniela Ocando12 ditë më parë
  • MGK=talent, young thug = good producer rap has taken a sad turn

    DJ.MBASCDJ.MBASC13 ditë më parë
  • As long as em lives mgk will always live in em's Shadow lol #RAP_GOD

    STILL_ ILLICITSTILL_ ILLICIT13 ditë më parë
    • gtfo

      ToastitosToastitos5 ditë më parë
  • Know every song word for word that's released , not heard a single song yet that I don't like. Keep it up!

    TwinShot GamingTwinShot Gaming13 ditë më parë
  • I like i ron man.

    JUKKADUY CHJUKKADUY CH14 ditë më parë
  • Y’all rather chase around tekashi 🐀 then actually view real talent this song is a banger it needs more views

    Nylis RobinsonNylis Robinson14 ditë më parë
    • 🖤💕🌹✌

      Alexxis -20- Porn STARS ღ*GO MY PROF!LE* ღAlexxis -20- Porn STARS ღ*GO MY PROF!LE* ღ3 ditë më parë
  • i got an A.K.

    Ash KirkAsh Kirk14 ditë më parë
  • Mgk always kills it. Wish him and em could collab. That would be fire

    akcreamakcream14 ditë më parë
  • People who dont think MGK got bars.... what you talking bout?? Open ya ears 😂😂😂

    Neil HerbeNeil Herbe15 ditë më parë
  • Junkies

    Fabian DaleyFabian Daley15 ditë më parë
  • THIS THAT YEAH YEAH THUGGER

    Prod. NauzzyProd. Nauzzy15 ditë më parë
  • This low key more fire than rap devil

    james godfreyjames godfrey16 ditë më parë
  • They goats to me

    Josh InfinityJosh Infinity16 ditë më parë
  • Who else felt like the girl at 0:50 was forking?

    excel owualahexcel owualah16 ditë më parë
ALworld